زندگی خوب

زندگی خوب
دانلود سریع و اسان ، گنجینه تصاویر ، داستان و طنز 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی خوب و آدرس lifesgood.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  اس ام اس عاشقانه 2

 

   1- میان آنهمه الف وب دبستان ، آنچه در زندگی واقعیت داشت، خط فاصله بود...!

   2- یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم چه تو باشی چه نباشی “نگهش میدارم”

3- تو چه میفهمی از روزگارم…؟ از دلتنگی ام؟ گاهی به فقط بهخدا التماس میکنم خوابت را ببینم…فقط خوابت را... می فهمی؟

4- وقتی تبر به جنگل آمد ، درختان فریاد زدند و گفتند : نگاه کنید دسته اش از جنس ماست !

5- عشق ، اگر عشق باشد ، ناممکن ترین ها را امکان می بخشد ، تنها برکه ای ست که می توانی در آن غرق شوی و اما نفس بکشی . . .

6- خواستم چشمهایش را از پشت بگیرم...... دیدم طاقت اسمهایی که میگوید را ندارم

7- بی هیچ اسمی میشه عاشق شد ... جادوی این دلدادگی کم نیست .... با عشق و بی تابی مدارا کن ... حوای من تقصیره آدم نیست ...

8- این روزها هوایم را نداری!  خفــــــه نمی شوی بدون مـــن...؟؟؟

9- عشق چیز عجیبی نیست عزیز دلم! همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم...

10- عادت......! چه طعم تلخی دارد ...........! وقتی آن راباعشق اشتباه میگیری...........!

11- تو زندگی حقایقی هست که میشه فهمید ولی نمیشه فهموند...

12- انتهای دریارا برکه ها.......! نمی فهمند،........! پس ببخشاگرگاهی گم میکنم نشانیت را!!!

منبع : 4جوک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 26 دی 1391برچسب:اس ام اس عاشقانه,اس ام اس عشقانه جدید,sms, ] [ 17:46 ] [ Mosayeb SH ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 217
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 60481
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1